Friday, February 26, 2016

Adakah ini cinta ? walaupun saya tak mengakui itu adalah cinta.. Hakikatnya memang saya tolak benda ni jauh-jauh..
Cinta tu boleh buat orang jadi bodoh kan ? Dan adakah saya tergolong dalam kes ni ? Kisah seorang kawan. Hanya kawan. Tapi mungkinkah berperasaan lebih dari kawan ?
Saya dah penat dengan semua ni. By the time saya post entry ni, saya harap dia tak kembali lagi. Dan saya sangat menyesal kenal awak. Cukupla kot.
At first, memang awak nice, so nice. Bukan saya tak pernah kenal lelaki, tapi saya pun tak tahu kenapa dalam ramai-ramai dia yang paling top kat hati saya.
And you are too special. Dalam ramai-ramai, awak yang lebih di hati saya. I admit. Dan sebab awak saya sanggup tinggalkan orang yang sayang saya. Saya sanggup abaikan few people around me just because of you. Saya tak hiraukan orang yang nak tackle saya. Just because of you.
But, pada satu masa tu, suddenly awak jauh & makin jauh dengan saya. SMS tak reply. Dan awak dah tak call saya macam awak call saya before this. Sampai hampir setiap malam saya tertunggu-tunggu..
April; Masih ingat skype yg saya bagii ?. Memang saya quite down just because of you. hebat betul kan penangan awak. Sampai ada orang lain yang tolong saya, tolong contact awak.
Ye, sebab saya ego. Bila cakap macam ni, awak akan cakap “kenapa tak call je, saya ok la” .. Memang saya takkan call awak. Ok, ego saya mengatasi segalanya. Saya takkan tunjuk yang saya suka awak.
Di pertengahan April awak diam, bisu 1000 bahasa. Tak tahu perkembangan awak. Tahu pun dari orang lain. Pada masa tu saya tertanya-tanya, dan lagu inila yang bermain di fikiran saya; Dadali~ Di Saat Aku Mencintaimu..

No comments:

Post a Comment